turrons

turrons

dijous, 2 de novembre del 2017

Dolços 3



I les coques? No puc deixar de parlar de la coca nadalenca, de pinyons, amb fruita, amb crema, de sucre, de llardons... ummm boníssimes.





  • Coca de sucre:

  •    Coca de pinyons:
 
  •  Coca de fruites i crema:


Us llepareu els dits!!

Dolços 2



Les galetes de Nadal són molt bones, les pots fer divertides i que agradin a tothom però, sobretot a la mainada que fins i tot et poden ajudar a fer-les.



  •  Galetes per decorar i desprès menjar:



  •  Galetes pel tió, segur que li agradaran:





  • Les tradicionals galetes de mantega, amb formes maques i fetes amb amor.




  • Aquí teniu un vídeo de com fer aquestes súper galetes.





Desitjo que us hagi agradat, ja m'explicareu com us han quedat.

Dolços



Hola!!
M'he decidit a crear aquest blog ja que, en aquestes dates podem preparar uns bons panellets i en les que s'acosten, hem d'aprofitar i fer turrons, ens agrada molt menjar dolços i gastem molts diners en comprar-los quan, a casa els podem fer amb facilitat, només necessitem ganes i una mica de temps.



Us paso unes quantes receptes, gaudiu cuinant i menjant.









 





Coques

Dolços 3

I les coques? No puc deixar de parlar de la coca nadalenca, de pinyons , amb fruita, amb crema, de sucre, de llardons... ummm boníssim...

coca, turrons, panellets, brunyols...