Les galetes de Nadal són molt bones, les pots fer divertides i que agradin a tothom però, sobretot a la mainada que fins i tot et poden ajudar a fer-les.
- Galetes per decorar i desprès menjar:
- Galetes pel tió, segur que li agradaran:
- Les tradicionals galetes de mantega, amb formes maques i fetes amb amor.
- Aquí teniu un vídeo de com fer aquestes súper galetes.
Desitjo que us hagi agradat, ja m'explicareu com us han quedat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada