turrons

turrons

dijous, 2 de novembre del 2017

Dolços



Hola!!
M'he decidit a crear aquest blog ja que, en aquestes dates podem preparar uns bons panellets i en les que s'acosten, hem d'aprofitar i fer turrons, ens agrada molt menjar dolços i gastem molts diners en comprar-los quan, a casa els podem fer amb facilitat, només necessitem ganes i una mica de temps.



Us paso unes quantes receptes, gaudiu cuinant i menjant.









 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Coques

Dolços 3

I les coques? No puc deixar de parlar de la coca nadalenca, de pinyons , amb fruita, amb crema, de sucre, de llardons... ummm boníssim...

coca, turrons, panellets, brunyols...