Hola!!
M'he decidit a crear aquest blog ja que, en aquestes dates podem preparar uns bons panellets i en les que s'acosten, hem d'aprofitar i fer turrons, ens agrada molt menjar dolços i gastem molts diners en comprar-los quan, a casa els podem fer amb facilitat, només necessitem ganes i una mica de temps.
Us paso unes quantes receptes, gaudiu cuinant i menjant.
- Els panellets:
- Brunyols, boníssims...
- Vídeo del turró de xocolata artesà, molt fàcil de fer:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada